مقدمه خرید اقساطی تلویزیون

با وجود پیشرفت فناوری و پیدایش انواع اپلیکیشن‌ها، کنسول‌های بازی و لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون از گذشته تاکنون به‌عنوان یکی از گزینه‌های محبوب برای گذران اوقات فراغت به شمار می‌رود. با مرور زمان تلویزیون‌های سیاه‌وسفید عظیم‌الجثه، جای خود را به ال‌سی‌دی‌های باریک و ظریف دادند. قیمت بالای این مدل‌ها در بازار سبب شده است تا مشتریان به دنبال گزینه‌های خرید اقساطی بگردند. در سال‌های اخیر، ال‌سی‌دی‌های معرفی شده به بازار چشم‌اندازهای بسیار متنوعی را برای خریداران ایجاد کرده‌اند.

همین امر سبب شده است که برندهای معتبر ایرانی و جهانی هر بار امکانات جدیدی را به محصولات خود اضافه کنند. مثلا نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند از امکانات جدیدی مانند اتصال به اینترنت و تلفن همراه پشتیبانی می‌نمایند. رقابت تنگاتنگی که برای عرضه تلویزیون‌ها در بازار وجود دارد، نشان می‌دهد که این جعبه جادویی حالا حالاها در سرگرمی افراد منزل حضور پررنگی خواهد داشت. چنانچه مایلید در مورد نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند بیشتر بدانید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

بهترین زمان خرید اقساطی تلویزیون

فاکتورهای مهم در خرید تلویزیون هوشمند

در این بخش به بررسی برخی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید تلویزیون باید در نظر بگیرید، می‌پردازیم.

میزان وضوح تصویر و ابعاد تلویزیون

هنگام خرید تلویزیون باید به ابعاد و وضوح تصویر توجه ویژه‌ای کنید. ابعاد تلویزیون را باید بر اساس متراژ سالن نشیمن و افرادی که قرار است به تماشای آن بنشینند، مشخص نمایید. در واقع، فاصله شما از تلویزیون باید به‌اندازه‌ای باشد که نتوانید پیکسل‌های تلویزیون را از هم جدا کنید. اگر بخواهیم این موضوع را به‌صورت یک قاعده کلی شرح دهیم، فاصله مناسب از تلویزیون‌های 4k و فول‌اچ‌دی، باید حدود 3 برابر اندازه و 1.5 برابر ارتفاع تلویزیون باشد. فاصله مناسب برای دیدن تلویزیون 55 اینچ که 75 سانتی‌متر ارتفاع دارد، حدود 1 متر و 12 سانتی‌متر است.

عامل دیگری که بر فاصله مناسب شما از تلویزیون تأثیرگذار است، وضوح تصویر به شمار می‌رود. در فواصل زیاد، میزان درکی که شما از فیلم‌های 4k دارید با ویدئوهای 1080 تفاوت چندان مشخصی ندارد. امروزه، شرایط ویژه‌ای برای خرید اقساطی تلویزیون‌هایی که نام بردیم، وجود دارد. با مراجعه به فروشگاه‌های مختلف می‌توانید از این شرایط آگاه شوید. اگر قصد خرید یک تلویزیون 55 اینچ با رزولوشن 4k را دارید، لازم است بدانید که هنگام تماشای آن، فاصله شما نباید از 2 متر تجاوز کند. در تلویزیون‌های 4k با اندازه‌های 65 و 75 اینچ فاصله ایده‌آل به حدود 2.5 و 3 متر افزایش می‌یابد.

فاصله شخص از تلویزیون

مدل پنل به کار رفته در تلویزیون

در بازار ایران معمولاً تلویزیون‌ها را به سه دسته LED، OLED و LCD تقسیم می‌کنند. بر اساس این تعاریف و تفکرات شکل‌گرفته، تلویزیون‌های ال‌ای‌دی به‌مراتب بهتر از انواع ال‌سی‌دی هستند. اما طرح این موضوع کمی مشکل دارد؛ زیرا تلویزیون‌های موجود در بازار به دو نوع ال‌سی‌دی و او ال‌ای‌دی تقسیم می‌شوند. ال‌سی‌دی‌های فعلی بازار، از طریق ال‌ای‌دی‌های بسیار کوچکی، روشنایی خود را تأمین می‌نمایند.

پنل‌های ال‌سی‌دی دو مدل کلی دارند که به ترتیب عبارت‌اند از: IPS که در سامسونگ آن را ADS می‌نامند و VA. دو تفاوت مهم بین این دو پنل دیده می‌شود. اول اینکه مدل‌های IPS کنتراست پایین و در عوض زاویه دید گسترده‌ای دارند؛ اما نوع VA کنتراست بالاتر و زاویه دید کمتری دارد. هر چه کنتراست تلویزیون بالاتر باشد، رنگ مشکی عمیق‌تر دیده می‌شود. در پنل‌های IPS رنگ مشکی متمایل به خاکستری است.

در نمونه‌های OLED نیازی به تعبیه منبع نوری مستقل وجود ندارد و پیکسل‌ها نور موردنیاز دستگاه را تأمین می‌کنند. بهترین رنگ مشکی در این مدل تلویزیون‌ها دیده می‌شود که بیشترین کنتراست را دارند. وضوح و تمایز رنگ‌ها در OLED خیره‌کننده است. میزان روشنایی OLED مانند انواع ال‌سی‌دی‌های پیشرفته نیست و اغلب خطر وقوع Burn-in وجود دارد. اگر یک تصویر ثابت مانند لوگو شبکه‌های تلویزیونی برای زمان طولانی روی صفحه‌نمایش OLED نشان داده شود، امکان دارد که برای همیشه، هاله‌ای از تصویر موردنظر روی تلویزیون بماند. به همین دلیل خرید اقساطی این مدل‌ها چندان به‌صرفه نیست.

نمایشگر HDR

HDR به فناوری گفته می‌شود که در آن، رنگ‌های نمایشگر با روشنایی بهتر و کنتراست بالاتری نمایش داده می‌شوند. برای مشاهده چنین تصاویری لازم است تلویزیون شما از این قابلیت پشتیبانی نماید. HDR10 و HLG جزو استانداردهای اولیه اچ‌دی‌آر به شمار می‌روند. در این میان بهترین استاندارد مربوط به +HDR10 سامسونگ و Dolby Vision است. قیمت تلویزیون‌هایی که با استاندارهای dolby vision همخوانی دارند، نسبت به سایرین گران‌تر است.

گیمینگ و قابلیت نوسازی

Refresh Rate یا نرخ نوسازی به تعداد دفعاتی گفته می‌شود که تصویر نمایشگر تلویزیون، به‌روزرسانی می‌شود. نمایش تصاویر بهتر در گرو نرخ نوسازی بالاتر است. با ورود کنسول‌های بازی مانند XBOX-X و PS5 نرخ نوسازی نسبت به گذشته اهمیت بیشتری پیدا کرد. گیمرهایی که می‌خواهند با کنسول‌های خود بازی‌هایی مانند COD را روی تلویزیون اجرا کنند، با به دنبال تلویزیون‌هایی با نرخ نوسازی 120 هرتز باشند. برای کنسول‌های نسل گذشته، گزینه‌های با قابلیت نوسازی 60 هرتز کاملاً مناسب هستند.

برخی از تلویزیون‌های موجود در بازار در عین نرخ نوسازی بالا، قابلیت نوسازی متغیر نیز دارند. این بدان معناست که تلویزیون متناسب با نرخ فریم در حال پخش، میزان نوسازی خود را تغییر می‌دهد. این فناوری سبب می‌شود تصویر در حال پخش، تکه‌تکه نشود. نرخ نوسازی متغیر در تلویزیون‌هایی دیده می‌شود که از قابلیت AMD Free Sync پشتیبانی می‌کنند. علاوه بر امکاناتی که ذکر کردیم، برای استفاده از تلویزیون به عنوان مانیتور گیمینگ، وجود درگاه HDMI ضروری است. با وجود این ابزار تلویزیون‌ها قادرند بازی‌ها را با کیفیت 4K و نوسازی 120 هرتز بر ثانیه نشان دهند.

Input Lag تلویزیون‌ها معمولاً بالاست و علت آن پردازشی است که روی ویدئوها و تصاویر انجام می‌دهند. این امر برای گیمرها بسیار آزاردهنده است. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید اقساطی به سراغ گزینه‌هایی بروید که از قابلیت game mode پشتیبانی می‌کنند؛ زیرا در این مدل‌ها تأخیر در اجرای بازی‌ها و هنگ کردن به کمترین مقدار خود می‌رسد.

آیا امکان خرید اقساطی تلویزیون همچنان وجود دارد؟

در شرایط نامناسب اقتصادی که نرخ ارز هر روز دچار نوسان می‌شود، هنوز هم فروشگاه‌هایی هستند که به‌منظور رفاه حال مردم، امکان خرید قسطی را برای آن‌ها فراهم می‌کنند. این خبر برای مصرف‌کنندگان بسیار مسرت‌بخش است؛ زیرا اغلب خریداران قادر به پرداخت کل هزینه تلویزیون به‌صورت یکجا نیستند. تلویزیون یکی از وسایل کاربردی هر خانواده به شمار می‌رود. فقدان این وسیله در منزل، زندگی اغلب خانواده‌ها را به‌نوعی مختل می‌کند.

برای دیدن هر یک از برنامه‌های ماهواره‌ای به تلویزیون نیاز دارید. تکنولوژی‌های موجود در تلویزیون‌های هوشمند روزبه‌روز در حال افزایش است. اغلب تلویزیون‌های هوشمند موجود در بازار، توسط شرکت‌های خارجی تولید می‌شوند؛ اما برندهای ایرانی نیز وجود دارند که تلویزیون‌های باکیفیتی روانه بازار می‌کنند. از آنجایی که محصولات خارجی در لیست کالاهای وارداتی قرار می‌گیرند، قیمت آن‌ها رشد قابل‌توجهی داشته است.

مقایسه قیمت و امکانات تلویزیون‌های هوشمند

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم در میان برندهای ایرانی نیز تلویزیون‌های باکیفیتی دیده می‌شود که توسط فروشگاه‌های معتبر به‌صورت اقساطی نیز به فروش می‌رسند. در این بخش به بررسی مدل‌های متنوع تلویزیون‌های هوشمند می‌پردازیم.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT715  43 اینچ

کیفیت تصویر تلویزیون هوشمند ایکس‌ویژن مدل XT715 با سایز 43 اینچ به صورت فول‌اچ‌دی است. برخورداری این تلویزیون از پنل IPS سبب می‌شود، شما در هر زاویه‌ای از منزل که نشسته باشید، تصاویر را با کیفیت فوق‌العاده‌ای ببینید. از دیگر امکانات این تلویزیون می‌توان به اندروید 7، نصب اپلیکیشن‌های مختلف، تماشای آنلاین سریال و فیلم، جستجو در اینترنت و بازی‌های متنوع اشاره کرد. در سایت ساریکا، امکان خرید اقساطی این تلویزیون بدون پیش‌پرداخت و با اقساط 6، 9، 12 و 24 ماهه وجود دارد.

 Screen mirror نیز ویژگی بسیار کاربردی دیگری است که با آن می‌توانید تمام محتوای تلفن همراه خود را روی تلویزیون نمایش دهید. سیستم صوتی پرقدرت XT715، صدای ویدئوها را به‌صورت واضح پخش می‌کند. با استفاده از درگاه‌های USB و HDMI می‌توانید دستگاه‌های مختلفی را به تلویزیون وصل نمایید. قیمت تلویزیون XT715 حدود 12 میلیون تومان است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT715 سایز 43 اینچ

12,000,000 تومان
با افزایش قیمت تلویزیون‌ها، خرید نقدی آن‌ها برای بسیاری از افراد دشوار شده است. فروش اقساطی به عنوان یک راه

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XT785  43 اینچ

این دستگاه نیز مانند گزینه قبلی، از امکاناتی نظیر مانیتور Full HD، وب‌گردی، تماشای فیلم و سریال آنلاین از پلتفرم‌ها، نصب برنامه‌های مختلف دارد. یکی از تفاوت‌های تلویزیون XT785 با XT715 این است که این تلویزیون از سیستم‌عامل اندروید 9 پشتیبانی می‌کند. قابلیت Screen mirror نیز سبب می‌شود، در فواصل مشخص با تلویزیون بتوانید تلفن همراه خود را بی‌سیم به TV وصل نمایید.

در این دستگاه دو درگاه اتصال تعبیه شده است؛ بنابراین می‌توانید فلش مموری یا هارد اکسترنال را به‌صورت همزمان به TV وصل کنید. 3 درگاه HDMI نیز برای اتصال گیرنده دیجیتال، کنسول بازی و... تدارک دیده شده است. قیمت تلویزیون ایرانی خوب XT785 با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد، مناسب است و می‌توان آن را برای محیط‌های کوچک‌تر مانند اتاق‌خواب یا محل کار استفاده کرد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 43XT785 سایز 43 اینچ

12,400,000 تومان
هایپر خانگی ساریکا برای رفاه حال شما عزیزان، امکان خرید اقساطی بدون پیش پرداخت تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل XCU735 50 اینچ

وضوح تصویر این مدل به‌مراتب بالاتر است؛ زیرا کیفیت پخش تصاویر 4K است. شفافیت تصاویر این تلویزیون حس حضور در دنیای واقعی را به شما می‌بخشد. وجود قابلیت HDR10، پارادوکس بین بخش‌های روشن و تاریک تصاویر را به‌خوبی نشان می‌دهد. این دستگاه از اندروید 11 پشتیبانی می‌کند. ظرافت طراحی این مدل، حال‌وهوای دیگری را به دکوراسیون منزل شما می‌دهد. با خرید تلویزیون ایکس ویژن مدل XCU735 کیفیت بالایی را هنگام انجام بازی‌های آنلاین تجربه نمایید. شما ضمن خرید اقساطی این تلویزیون با یک تیر دو نشان می‌زنید. در واقع، علاوه بر خرید آن به‌صورت غیرنقدی، صاحب یک دستگاه تلویزیون فوق‌العاده خاص و باکیفیت می‌شوید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XCU735 سایز 50 اینچ

19,200,000 تومان
افزایش قیمت تلویزیون‌ها، خرید نقدی آن‌ها را برای بسیاری از افراد دشوار کرده است. هایپر خانگی ساریکا برای حل این

تلویزیون ال ‌ای‌ دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755  50 اینچ

با مانیتور 4K این تلویزیون یک تجربه منحصربه‌فرد در تماشای تصاویر خواهید داشت. XYU755 با امکانات ویژه خود می‌تواند افراد را با هر رده سنی سرگرم نماید. با اندروید 11 این TV، همراه با خانواده به تماشای آنلاین فیلم‌ها و سریال‌های مختلف خود بنشینید. حافظه 16 گیگابایتی دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های موردعلاقه خود را ضبط نمایید. پخش صدای استریو دالبی، اصوات را با وضوح و شفافیت زیادی به گوش‌های شما می‌رساند. در این تلویزیون یک پنل VA نصب شده است که زاویه دید مناسبی را برای شما فراهم می‌کند. از سایر مزایای تلویزیون به غیر از امکان خرید قسطی، می‌توان به ضمانت‌نامه بلندمدت مادیران اشاره نمود.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 50XYU755 سایز 50 اینچ

19,400,000 تومان
با پیشرفت تکنولوژی، قیمت تلویزیون‌ها سر به فلک کشیده است. اما نگران نباشید! هایپر خانگی ساریکا با ارائه طرح‌های جذاب،

خرید اقساطی تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU755  55 اینچ

تلویزیون 55 اینچ XYU755 از نمایشگر 4K، درگاه‌های اتصال متنوع و پنل IPS برخوردار است. فناوری HDR10 این دستگاه سبب می‌شود، تصاویر با جزئیات دقیق و بسیار نزدیک به واقعیت باشند. اگر هنگام پخش برنامه موردعلاقه خود در منزل حضور ندارید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا می‌توانید از طریق TV آن را ضبط کنید. توان سیستم صوتی تلویزیون حدود 20 وات است که کیفیت قابل‌قبولی به حساب می‌آید. میزان مقاومت و دوام پنل به کار رفته در تلویزیون، بسیار بالاست. قیمت تلویزیون نسبت به امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، کاملاً منصفانه است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 55XYU755 سایز 55 اینچ

23,200,000 تومان
قیمت‌های نجومی تلویزیون‌ها، آرزوی داشتن یک مدل بزرگ و باکیفیت را برای بسیاری به حسرت تبدیل کرده است. هایپر خانگی

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل XCU625  65 اینچ

اگر برای خرید تلویزیون بیش از 30 میلیون تومان بودجه در نظر گرفتید، همین الان برای خرید اقساطی این TV دست به کار شوید. قابلیت‌های این دستگاه کاملاً به شما اثبات می‌کند که ارزش خرید دارد. این تلویزیون به امکاناتی مانند اندروید 11، مرورگروب، نصب اپلیکیشن‌های مختلف و... مجهز است. دستگاه حدود 160 وات برق مصرف می‌کند و از یک پردازنده 4 هسته‌ای بهره می‌برد. از مزایای دیگر XCU625 می‌توانیم به ارائه قابلیت Time Shift اشاره کنیم. وجود پورت‌های USB و HDMI این امکان را به شما می‌دهد که تجهیزاتی مانند کیبورد و ماوس را به تلویزیون خود وصل نمایید.

تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU625 سایز 65 اینچ

33,000,000 تومان
برای خرید اقساطی بدون پیش پرداخت تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن مدل 65XCU625 سایز 65 اینچ از طریق

خرید اقساطی تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل C635  55 اینچ

آیا باورتان می‌شود؟ این تلویزیون زاویه دید 178 درجه ای دارد که به شما اجازه می‌دهد که از گوشه و کنار اتاق نشیمن مانیتور تلویزیون را ببینید. نمایشگر 4K با کنتراست بالا، تصاویر عمیق و زنده‌ای را برای شما به نمایش می‌گذارد. علت نزدیکی تصاویر به واقعیت در تکنولوژی QD، همراه با نانو کریستال‌های نیمه‌رسانا خلاصه می‌شود. شفافیت و وضوح تصویر در دستگاه‌های 4K حدود 4 برابر مدل‌های Full HD است. قیمت تلویزیون ایرانی خوب تی سی ال مدل C635 بین 28 تا 30 میلیون تومان خواهد بود.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635 سایز 55 اینچ

28,900,000 تومان
در اینجا می‌توانید به خرید اقساطی بدون پیش پرداخت تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 75P735  75 اینچ

رزولوشن این تلویزیون برابر 3840*2160 است که تصاویر بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. نکته جالبی که در مورد P735 وجود دارد، سیستم صوتی 2 کاناله آن است. شما می‌توانید از طریق پورت‌های USB، HDMI و LAN انواع و اقسام دستگاه‌ها را به تلویزیون خود وصل نمایید. پردازنده این تلویزیون از نوع 64 بیتی است و 1.3 گیگاهرتز فرکانس دارد. رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی را نیز باید جزو ویژگی‌های بیشمار این دستگاه قرار داد. نمایشگر غول‌آسای تلویزیون تجربه نابی از تماشای فیلم‌های سینمایی به شما می‌دهد. P735 جزئیات را دقیق به تصویر می‌کشد. امکان خرید اقساطی این دستگاه بدون هیچ‌گونه پیش‌پرداخت به‌صورت حضوری یا آنلاین نیز وجود دارد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 75P735 سایز 75 اینچ

59,900,000 تومان
تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 75P735 سایز 75 اینچ دارای ویژگی‌های زیر است: • کیفیت تصویر

خرید اقساطی تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل C635i  55 ‏اینچ

نمایشگر 4K و HDR10 تلویزیون هنگام تماشای آن لحظات جذابی را برای شما می‌سازد. سیستم صوتی Onkyo صداها را با جزئیات از هم تمیز می‌دهد و برای شما پخش می‌کند. ذرات کوانتومی به کار رفته در TV اجزا و عمق رنگ‌ها را به‌خوبی نشان می‌دهد. قابلیت‌هایی مانند Dolby Atmos، سیستم‌عامل اندروید 11، جستجوی صوتی، جستجو در وب، اتصال وای‌فای نیز در این دستگاه وجود دارد. شرکت سازنده، برای طراحی این دستگاه نیز زمان زیادی صرف کرده است. بدنه بسیار ظریف و باریک دستگاه، ظاهر شیکی به منزل شما می‌دهد. تلویزیون C635i به دلیل آپشن‌های مختلفی که دارد، انتخاب ایده‌آلی برای خانواده‌های چندنفره به شمار می‌رود.

تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i سایز 55 اینچ

28,900,000 تومان
خرید اقساطی بدون پیش پرداخت تلویزیون کیو ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 55C635i سایز 55 اینچ تلویزیون،

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل GTV-98RQ852N 98 اینچ

ابعاد بزرگ GTV-98RQ852N، دریچه جدیدی از دنیای رنگ و تصویر را برای شما به نمایش می‌کشد. رزولوشن 4K تلویزیون تجربه تازه‌ای از تماشای فیلم و سریال را برای شما به ارمغان می‌آورد. با خرید این محصول، جلوه دیگری به منزل خود می‌بخشید. البته سایز بزرگ این دستگاه نشان می‌دهد که برای استفاده در سالن‌های بزرگ مناسب است. نحوه کار با این تلویزیون به دلیل پردازشگر 4 هسته‌ای و حافظه داخلی 16 گیگابایتی بسیار راحت خواهد بود. با سیستم‌عامل اندروید 11 آن می‌توانید دسترسی سریعی به دنیای اینترنت و پخش بازی‌های آنلاین داشته باشید.

با نصب یک گیرنده دیجیتال ایرانی نیز می‌توانید به همه شبکه‌های ایرانی با کیفیت بالایی دسترسی پیدا کنید. سیستم صوتی دالبی دستگاه، شما را هنگامی که روی کاناپه لم داده‌اید، در دنیای فیلم و سریال مورد علاقه‌تان غرق می‌نماید. با توجه به امکانات قابل‌توجهی که این تلویزیون در اختیار مصرف‌کنندگان می‌گذارد، قیمت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. بزرگ‌ترین ویژگی مثبت این TV امکان خرید اقساطی آن به‌شمار می‌رود.  

تلویزیون هوشمند جی پلاس 98 اینچ مدل GTV-98RQ852N

149,000,000 تومان
هایپر خانگی ساریکا با هدف تسهیل خرید آنلاین برای مشتریان عزیز، امکان خرید اقساطی محصولات خود را فراهم کرده است.

تلویزیون تی سی ال 43 اینچ مدل 43S65A

اگر به دنبال خرید یک تلویزیون اقتصادی و باصرفه، درعین‌حال باکیفیت هستید، مدل S65A43 کاملاً برازنده شماست. این تلویزیون از قابلیت براکت پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توانید به‌راحتی آن را روی دیوار اتاقتان نصب نمایید. از دیگر مزایای تلویزیون می‌توان پردازنده 4 هسته‌ای A55، پردازنده گرافیکی G31MP2 و رم 1 گیگابایتی را نام برد. در انتها باید بگویم که تلویزیون از یک نمایشگر فول‌اچ‌دی برخوردار است.

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل 43S65A سایز 43 اینچ

12,800,000 تومان
خرید اقساطی بدون پیش پرداخت تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال ‏مدل ‏‎43S65A‏ سایز 43 اینچ قیمت‌های نجومی

جمع‌بندی

برای یک انتخاب هوشمندانه بهتر است، ابتدا فاکتورهایی که در خرید تلویزیون برای شما اهمیت دارد را لیست کنید. در گام بعدی، از بین گزینه‌های نزدیک به ایده‌آل‌های شما، یکی را انتخاب نمایید. تلویزیون خود را حتماً از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید تا پس از خرید مشکلی برای شما پیش نیاید. اگر برای خرید TV محدودیتی در بودجه ندارید، پیشنهاد ما این است که از خرید مدل‌های ارزان‌قیمت صرف‌نظر کنید. این تلویزیون‌ها به دلیل امکانات محدودی که دارند، بعد از گذشت چند سال، از قابلیت‌های جدید پشتیبانی نمی‌کنند و این موضوع ممکن است شما را اذیت کند. چنانچه درباره مقاله سؤالی دارید، می‌توانید آن را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *